jag har tråkigt, men orkar inte skriva nåt vettigt

This or that:
 Sommar eller vinter? sommar 
Coca cola eller Fanta? Coca cola
Blogg eller facebook? facebook
Facebook eller instagram? instagram tro ja
Många skor eller mycket smink? smink
Långt hår eller kort hår? långt hår
Instagram eller dayviews? instagram
Musik eller Android/app spel? musik
Förhållande eller singel? förhållande 
 
 
kryssa i det som stämmer:
 ( ) Du har en egen tv.
( ) Du kan rapa hela alfabetet.
(x) Du har en android telefon.
( ) Du har haft oskyddat sex.
(x) Du har pussat/kysst mer än 4 st.
(x) Du gillar någon just nu.
(x) Dina kompisar vet mycket om dig.
(x) Du har mer än 3 par skor.
(x) Du bär ofta svarta kläder.
(/) Din favoritfärg är rosa,lila eller gul.
(x) Du använder smink.
(x) Du använder parfym.
(x) Du gillar att lyssna på musik.
(x) En av dina bästa minnen är med någon utav närmsta vännerna.
(x) Du har gjort någon besviken.
(x) Du önskar du fick ändra något på ditt utseende
(x!) Om du vann en miljon skulle du bli överlycklig.
(x) Du har AM-körkort.
(x) Saken brevid dig till höger är svart, vit eller blå.
( ) Saken brevid dig till vänster är svart.
(x) Du har en hund eller katt.
(x) Du har haft en hund eller katt.
( ) Din födelsedag är på sommaren.
(x) Din födelsedag är på hösten.
( ) Din födelsedag är på vintern.
( ) Din födelsedag är på våren.
(x) Du är över 13 år.
(x) Du gillar mat.
(x) Du vill ha sommarlov/du har sommarlov just nu.
( ) Du har någon gång sugit av någon? 
(x) Du gillar piercingar.
(x) Din pappa är lång.
(x) Du är lång.
(/) Din mamma är lång.
(x) Någon i din familj är lång.
(x) Du är tjej.
(x) Du har 10 fingrar.
(x) 10 tår
( ) Du gillar lakrits.
(x) Du gillar choklad.
(/) Ditt favoritämne i skolan är bild.
( ) Ditt favoritämne i skolan är NO.
(/) Ditt favoritämne i skolan är SO.
( ) Ditt favoritämne i skolan är matte.
( ) Du har piercingar på annat ställe än öronen.
( ) Du har svarta sockar på dig nu.
(x) En av det motsatta könet har sagt att du är snygg.
(x) Du gillar att äta mat när du har tråkigt.
(x) Du lyssnar på musik varje dag.
(x) Du tycker att detta börjar bli lite jobbigt.
(/) Du ser fram emot mer frågor.
 

7 klädersplagg du har på dig just nu:
*onepiece
*en socka på höger fot
*en socka på vänster fot
*trosor
*bh
*linne
*räknas snodd?
 

5-10 sminkprodukter du har i din sminkväska:
*mascara
*puder
*grå ögonskugga
*ögonbrynspenna
*beige ögonskugga
*sminkborstar
*svart kajal
*ögonfransböjare
*vit kajal
*concealer
 

5 maträtter du gillar:
 *subway
*max
*thaibox
*tacos
*grillat
 

5 saker du ska göra imorgon:
 *kliva upp
*va i skolan
*träffa viktoria
*va på barnensdag
*äta
 

4 saker andra kanske inte visste om dig:
 
1. Jag tar åt mig alldeles för mycket. Tar åt mig av exakt allt negativt som folk säger till mig, än om dom skojar. Och jag klarar inte av att inte veta vad jag betyder för folk som betyder mycket för mig. Säger dom inget, så tar jag det som negativt. Och tar åt mig av det med, än om det inte alls är nåt.
 
2. Jag har nästan aldrig mycket pengar, men när jag väl har det gör jag av med allt direkt på mat, bensin eller annat som egentligen inte är nödvändigt. Kan verkligen inte spara pengar.
 
3. Jag står vid ett stort vägskäl just nu och har ingen aning om vilken väg jag ska gå. Mitt liv är lite kaos just nu, skulle gärna vilja ha lite hjälp med att komma fram till något. Dock är det bara två personer som kan göra det, men ingen av dom verkar särskilt intresserad av det.
 
4. Jag HATAR att visa mig osminkad eller med ofixat hår inför människor. Och det är faktiskt inget jag försöker ändra på heller. För jag trivs i att ha fixat mig, har mer självförtroende och jag tycker att jag ser bättre ut då. Men jag har inget problem av att visa mig så inför familjen och mina bästa vänner.


Hur många:
 Skor har du? Ingen aning
Parfymer har du? 4 tror jag
Vänner har du? Ett antal
Frågor var detta? no idea
IG har du i skolan? 0
Syskon har du? 2
Mer frågor orkar du? venneee
katter har du? 3 typ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback