If you feel it, say hell yeah

De senaste dagarna har jag gjort olika saker. (no shit?!)
Först var jag som sagt hos puddingen, hade det så galet roligt! En av de bästa och pinsammaste kvällarna i mitt liv, men så himla underbart! Älskar verkligen att umgås med dig Evelina!
Sov där och sen for jag hem för att fixa mig och sen vare släktmiddag hos mina kusiner. Hahah herregud, det spåra! Ibland är min släkt så rolig ändå! 
Sen i förrgår klippte jag gräset och firade syrran som fyllde 13. Dagen avslutades med en kväll/nattpromenad med Agnes, gick över en mil sammanlagt. Kom hem efter 1 och då var man utelåst.. hahahah! Knackade i en halvtimme innan mamma vaknade och släppte in mig. 
Och igår så gjorde jag inte så mycket förrän på kvällen. Då kom Agnes, Fia och Eve. Vi tjockade, såg på grymma filmer och pratade en massa. En tjej/mys/filmkväll helt enkelt! Tyck om er brudarrrr!
Eve sov sen över och idag har jag mest ba njutit av de fina vädret och ikväll ska jag nånstans, vet dock inte vart än, men det blir nog najs ändå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback