Can't see myself with nobody but you

Vaknade nyss typ. Skulle egentligen till Rotsidan idag, men eftersom jag inte blivit väckt och det regnar så antar jag att det inte blir något med det. 
Så nu ligger jag i sängen och känner att det skulle vara väldigt skönt att ligga kvar här hela dagen. Haha nejmen, är fortfarande as trött så det tar nog ett tag innan jag äter frukost. Om ni undrar liksom. Haha.

Fick bara lust att visa hur bilderna blir när man ger min syrra kameran. I Stockholm blev de en massa random konstiga bilder och massa smygbilder på mig. Hahahah. Btw så är det där gårdagens outfit också.



Kommentarer
Postat av: Moa

sv; verkligen detsamma till dig! :)

2012-08-08 @ 19:26:43
URL: http://mmojonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback