But I miss the thing, are we ever gonna feel the same?

Igår strulade alla planer, så det slutade med att jag gick på en kvällspromenad med Agnes igen. Så himla mysigt är det kan jag lova! Gick runt hela Själevad den här gången. Och helvete vilka grodor det var! Vi skrek mest hela vägen.. haha! Dog lite när gatulysena slocknade också, vart ju ba kolsvart helt plötsligt. Så, nu har ni fått lite intressant information om igårkväll.
Idag har jag inte gjort så mycket att annat än legat ut på studsmattan och dött av värme, och det ska jag nog gå ut och fortsatta med också. Eller aa, jag har fotat liiiiite också, men de bilderna får ni kanske se nån annan gång, för det gick inte att ladda upp dom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback