Bästa, jag vill inte vara utan dig! ♥

Hejsan! Det är inte Malin här, tänkte ni kunde få ett inlägg av mig eftersom Malin är en usel bloggare. 

Ni vet, det är såhär.. Jag har känt Malin i nå år, fast ändå har jag inte känt henne så länge, hmm.. Allting började med att vi var ovänner, innan vi ens var vänner, helt sjukt jag vet. Det började med att jag kommenterade nåt taskigt på hennes förra blogg och så blev det lite bråk om det, vi gillade samma kille.. Haha! Men på nåt sett så slutade det bråket med att vi blev vänner på något sätt. Våran vänskap började alltså med bråk, fortsatte med lite smått pinsama möten i stan som innehöll kladdkaka och inte så mycket att prata om, vad jag kommer ihåg iaf. Sen förra sommaren var hon och hälsa på i min stuga, efter det började vi prata lite mer troja. Men det bästa började den här sommaren, jag, malin och fia dygnade tillsammans, efter det var malin kvar och dygnade en till natt med mig, och det fick oss att komma varandra närmre antar jag. Efter det har vi knappt kunnat vara utan varandra i sommar, det värsta var när hon var i sthlm en hel jävla vecka, då var jorden på väg att gå under, ehm, ja typ... Iallafall så har jag inte ångra en sekund av våra stunder den här sommaren, vi har kommit varandra så nära, vi har så roligt tillsammans, vi blir så less och bara bitchar varandra ibland också,  men samtidigt vet vi att det är ingen som tar illa upp och det är dunder. Men ja, jag älskar dig Malin, och jag kommer inte släppa dig i första taget, du är så sjukt jävla bra bruden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback