uttråkad

WHO?
Vem är i rummet med dig: Ingen
Vem fick du sms av senast: Oskar

Vem tänker du på nu: Mig själv

Vem pratade du senast i telefon med: Sofia

Vems hus var du i senast: Mitt eget
Vad sa du senast: "Mhm"

Vem önskar du att du var med nu: Nån
Vem är din favorit släktning: Kan inte välja
Vem i din skola går dig mest på nerverna: Jadu

WHERE?
Vart är din telefon: Bredvid mig
Vart är din mamma: I vardagsrummet
Vart är din pappa: Sundsvall
Vart sover du: I min säng
Vart handlar du mest: Olika
Vart fick du tag på tröjan du har på dig: H&M
Vart åkte du senast med bil: Till skolan
Vart i ditt rum är du: På en stol vid bordet

WHAT?
Vad åt du senast: Lasagne
Vad drack du senast: Mjölk
Vad är de för färg på dina byxor: Svart
Vad är den närmaste saken som är blå: 7ans skolkatalog
Vad gillar du mest med skolan: The friends
Vad är din favorit färg: Typ svart
Vad är din favorit hemsida: Tumblr och youtube
Vad är ditt favorit sko-märke: Converse
Vilken film såg du senast: I love you, man
Vad hör du just nu: Datorn

WHY?
Varför går du i skolan: Skolplikt
Varför repeterar nyhetsuppläsarna sina rapporter: Fråga nån som vet
varför går du i någon sport: För att jag inte gör det

WHEN?
När är din födelsedag: 19 september
När köpte du senast nya byxor: Ett tag sen
När var senaste gången du tände ett ljus: Ingen aning
När var du senast i skolan: Idag
När träffade du din pappa: Idag nån gång tror jag
När duschade du senast: I förrgår, eller snart

HAVE YOU EVER
Sovit i en annan säng: Ja
Hånglat på en bio: Nej
Hånglat i skogen: Nej
Tyckt att din kusin är het: Nej
Sovit naken: Har jag säkert
Kört över hastighets gränsen: Japp
Målat om ditt rum: Ja
Dansat framför en spegel: Ja
Fått hicka: Ja
Dumpat någon: Beror på vad som räknas
Stulit pengar ifrån en kompis : Haha nej
Hoppat i en bil med folk du just träffat: Nej
Varit i slagsmål: Nej
Smugit ur ditt hus: Ja
Haft känslor som inte haft det för dej: Men ja
Blivit arresterad: Nej
Hånglat med en främling: Nej
Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar: Ja
Varit förälskad i en granne: Nej
Struntat i skolan för att göra något roligare: Halvt
Sovit i en säng med någon av samma kön: Ja
Sett någon dö: Nej
Varit på ett plan: Ja
Kysst en bild: Ja
Sovit till 3: Ja
Älskar eller saknar någon just nu: Självklart



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback