solsolsolsolsolsolsolsol

Godmorgon! Vaknade för en timme sen av att Filippa skrek att Justin Bieber va på tvn. Så jag flög upp ur sängen och kollade på intervjun. Åh vad jag hoppas att han verkligen kommer till Sverige! Och att jag får tag i biljett, annars dör jag, seriöst.
Haha men nog om Bieber. 
Igår hade jag väldigt svårt att sova, eftersom jag och Therese sov 12 timmar igårnatt så blev jag aldrig trött, än fast jag låg i sängen och såg film. Somnade efter 5 nån gång. Och vakna vid 10, härligt de! Näemen ärligt är jag inte trött nu heller. Känner mig ba på fett bra humör, ska gå ut och sola snart tro jag, typ sommarvärme ute ju!

SOMMARKÄNSLA ♥ vill badaaaaaa!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback