Det här skulle egentligen upp igår.. men min dator lagga jävel

Hihi idag har jag verkligen känt mig som typ 3 år igen! Ni vet när man va liten och det va vår, sen tog man på sig gummistövlarna och gick ut. Man klev i varje vattenpöl man såg och kände en förundran över att man inte blev blöt. Och lerig va man när man kom in.
Exakt så har det varit för mig idag! Eller okej, inte exakt, jag gick inte ut för att leka. Utan för att jag skulle hjälpa mamma och pappa att städa upp lite ute. Men sen kunde jag bara inte låta bli!


HAHAHAH herregud va kul det va! lyckades ramla i leran också.. hahahah!



Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: hahha, thanks bro! ;))))



Jag vill leka i lera!! :O

2012-04-23 @ 18:25:37
URL: http://maraboulinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback