todayyyyy

Förlåt Sofia för att jag inte bloggade igår än fast jag lovade :(
Men nu gör jag ju det i alla fall! Dock vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, har gjort så mycket sen sist jag bloggade, så jag orkar inte skriva om allt. Och de sista dagarna har jag typ bara varit hemma, pluggat och pratat på skype typ. Alltså inget intressant för er.
Men aja, fick nyss veta att jag inte behövde stressa till bussen utan mamma skjutsar oss till skolan vid 8 istället, fett skönt kan jag lova!
Bloggar mer när jag kommit hem igen.

Halvt osminkad tjej än så längeeee.



Kommentarer
Postat av: evelina

sååå jäääävla vaaaacker!!!!!!

2012-04-22 @ 15:58:45
URL: http://evestrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback