Nödvändigt

Vet inte riktigt varför jag inte skrivit än idag. Pallar inte ljuga ihop nån bra ursäkt heller så. Haha.
Men idag har det i alla fall regnat hela dagen, så det va hemskt att köra moppe till och från skolan, dyngsur vart man! Hade även bad efter lunch så jag såg nog väldigt skabb ut hela dagen, men ajaaaaaaaaaa. Säkert många som bryr sig, fast neeej.
Haha............................................................................
Sen jag kom hem har jag varit och grattat min kusin Oscar som fyllde 7! Sen har jag även rensat ur garderoben, så den känns väldigt tom just nu.. Måste på stan snart!

Lillpojken börjar ju bli stor! Men söt är han då fortfarande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback