My friday

Kunde inte skriva nåt igår eftersom jag inte va hemma på hela dagen. 
For till stan med Agnes direkt efter skolan, mötte upp Evelina efter en stund och gick med dom några timmar. Köpte ett linne, en tröja och trosor. Hann träffa Nathalie också! Efterlängtat det kan jag lova!
For aldrig hem efter stan, utan jag drog till Therese istället och spenderade kvällen med att äta glass, se film och prata med henne, Evelina och Emma. Sov över där också, vaknade vid ett och satt vid datorn ett tag. Kom hem för ungefär en timme sen till ett tomt och olåst hus. Hmm.. vart är alla?
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, nån som har nåt tips?
Smsa gärna i så fall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback