Jag..

- Jag älskar sommaren
- Jag vill va kort
- Jag är väldigt förvirrad just nu
- Jag hatar när folk inte kan säga vad dom tycker
- Jag har svårt att säga saker irl, men på sms går det bra
- Jag är väldigt framåt, men mot vissa är jag blyg
- Jag tycker att mitt liv är tråkigt
- Jag är glad, trots allt negativt
- Jag va förut rädd för att va mig själv, men har märkt att jag bara förlorar på att låtsas va nån annan
- Jag älskar skype
- Jag har lätt för att få känslor för nån
- Jag vet inte vilka som är mina bästa vänner längre
- Jag hatar att allt i mitt liv är kaos nu
- Jag är nervös inför när man ska visa sig i bikini på stranden
- Jag älskar Justin Bieber och One Direction
- Jag får lätt för mig att folk hatar mig och tycker att jag är dryg
- Jag hatar falska idioter som bara bryr sig om utseendet
- Jag är rädd för livet
- Jag hatar när folk ändrar personlighet hela tiden
- Jag önskar att alla som läste detta kan berätta va dom egentligen tycker och tänker om mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback