I can not hide this, even though I try

Orkade inte skriva nåt igår, satte mig och såg big brother när jag kom hem, sen gick jag och la mig.
Men iaf så for jag och Agnes som sagt till Fia och åt thaibox och bj. Tjockt, men galet värt! Så jävla gott!
Vi pratade en massa och ba hade det allmänt mysigt, tyck om er tjejer! Ni får aldrig lämna mig.
Idag klev jag upp vid halv 7, och har ba typ ätit frukost sen dess, ska klä på mig och sminka mig nu, orkar inte göra nåt med håret då det ändå förstörs av hjälmen.
Ska ju köra moppe idag till skolan! Orkar inte stressa jävel till bussen så jag skiter i att min hjälm inte kommit, får köra med Andrés gamla då. Såå klaga inte på att den är lite ful och sönder, orkar verkligen inte bry mig ändå så.

Haha ful nyvaken tjej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback