galet nice väder!

Bara jag som tycker att skolan känns väldigt chill nu? Vi gör ju typ ingenting. Eller har jag missat nåt?
Aja, idag hade vi lång lunch, så vi drog in till stan och åt på subway, värt ändåå!
Annars minns jag typ inget mer från skolan.. haha bra minne jag har! Men sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket i alla fall, ba suttit vid datorn typ. Men det är fett fint väder, så jag tror att jag ska sätta upp håret, byta om och gå på promenad. Skulle egentligen vilja fota också, men det är så tråkigt ute, finns inget att knäppa kort på. Men om det är någon annan än jag som känner sig fotosugen så hör av dig! Har lust att fota med nån snart.

Känner att det är lite tomt med riktiga bilder nu, måste sluta va så lat och ta bilder med systemkameran istället..



Kommentarer
Postat av: evelina

JAG VILL FOTA MED DIG NÅNDAG VÄNNEN <3

2012-04-25 @ 16:40:22
URL: http://evestrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback