maria montazami ♥

"vin för mig betyder väldigt mycket. det vita vinet är ju en fördel om det är vitt eftersom det är vitt. lite sådär gult-vitt, gul-beight, gul, ljusgul, vinddruvsgult kanske?"

"jättegott! det här har jag aldrig provat! äta och dricka samtidigt!"

"jag tycker det är jättekul med vin, så det är kul att veta lite om vin, så man inte beställer nåt jätteäckligt när man är ute med folk"

"alla saker jag har hemma har jag för att skapa minnen för barnen, ska jag då köpa nytt hela tiden, då blir det kanske inte så mycket minnen.." 

"det här är verkligen vågligt! (modigt)"

"isabel är sötare än mig.. rackarns!"

-
maria montazami



Kommentarer
Postat av: evelina

så underbart!! :)

2011-09-10 @ 21:09:41
URL: http://evelinasjodinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback