toppen helg med toppen människor

igår va en grym dag!
skolan va rätt slapp, känns som vi inte gör nåt typ?
efter skolan så for jag till agnes en sväng och spela bomb it 2 (haha) sen for jag till stan med pappa och köpte en mobil :D
det blev en samsung galaxy mini, har hållt på med den konstant sen jag jag köpte den..
på kvällen drog jag, kattis och matilda in till stan, barnens dag, träffade en massa bra folk som tex; sofia, fia, therese, agnes, evelina, evelina och massa fler, åkte inte så mycket men det blev en grym kväll som avslutades på burger king med kattis, matilda och agnes, sen for jag till agnes eftersom my family was there, sen for vi hem och sov.
och idag har jag inte gjort annat än inget haha.. men ikväll ska jag iaf till kattis, blir hon, jag, agnes och evelina, så det blir nog grymt det med!

hördu sofia wikman, vi måste snacka om söndag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback