sjuk.

cp drygt att jag skulle va sjuk idag, skulle på stan och va med bästa fia idag ju. får se om vi tare på måndag istället, hoppas det iaf, behöver både få träffa henne och gå på stan så.
som tur är känner jag mig mycke piggare nu, så ska se om jag får fara till skolan imorgon, i så fall blire nog barnensdag med några, vet inte exakt vilka det blir men. sen så kanske tjejerna i klassen skulle göra nåt på lördag? och på söndag ska jag fota sofia när hon tävlar och efter det ku. så jag har ett rätt späckat schema, alltså får jag hoppas att jag piggnar tillräckligt för att gå till skolan imorgon! får ju sovmorgon med fick jag nyss höra av agnes, vi har hk på morgon, så då får man börja halv tio! ;)




Kommentarer
Postat av: Sofiaaa

sv: haha okejj (x

2011-09-01 @ 20:13:50
URL: http://sofiaamariaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback