pluggapluggaplugga

fan va alla tjatar om att jag ska blogga, jag försöker ju ha ett liv också? haha nämen, jag ska försöka bli bättre på att blogga med ;)
idag har det regnat. som vanligt. pisssssssssväder äre! 
aja, när jag kom hem från skolan så åt jag mat på en gång, sen bakade jag chokladbollssmet och satte mig framför datorn och tjocka mig samtidigt som jag plugga inför moppeprovet (på måndag är jag 15! äntligen!) sitter fortfarande och håller på.
sen så måste jag också göra matteläxan (men vi behöver ba göra 5 tal, så det är chill) och no:n också, vi ska lära oss massa delar på könsorganen haha, kan inte lära mig sånt, har jätte svårt för kroppsdelar osv. vet inte varför men..
sen får vi se om det blir uppehåll från regnet, i så fall drar jag ut och kör lite moppe, har ju uppkörningen på måndag, fatta nervös jag är! kommer säkert inte klara det, ba för att jag är så dålig.. haha..
aja, måste fortsätta plugga, så vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback