ögonfransar och pepsi typ.

usch, hatar verkligen att va hemma och sjuk, finns inget att göra. jag har ba legat i sängen med datorn i knät hela dagen, typ sett på himym, sett klart på säsong 4 nu med. jag måste sluta nörda det nu. enda gångerna jag gått ur sängen är typ för att gå på toa och sen har jag bakat en chokladbollssmet (tjockt, jagvet) men tydligen vare det jag behövde, för jag mår bra nu, blir skola imorgon, sen efter drar jag kanske in till stan med pappa och på kvällen blire barnensdag (kul att det är typ årets höjdpunkt haha, men så äre här i lilla söta övik) ska dit med matilda och kattis, kanske fler med? jag vet inte riktigt. sen är jag nästan säker på att det blir av med tjejerna på lördag, typ skräckfilmskväll, kommer dö!
näe men nu ska jag sova, ska ju ändå upp halv 8 imorgon! hur skönt på en skala?! bruka kliva upp 6 typ..
och förresten, växer ögonfransarna? för nyss typ lossnade 10 stycken? tänk om dom inte växer ut, då komma jag tillslut bli ögonfranslös...
jag vill ha ögonfransar ):

pepsi center nivet? burkarna är tillbaka igen, dom va nere i källaren i nån skrubb typ haha.
lägg märke till pepsi burken i taket, den hänger väldigt fint där i eltejpen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback