lucifer

asså åh, less på bloggen nu, har ingen lust att blogga alls. har typ 1373578 läxor, sen moppeprovet snart, så det jag gör på dagarna är att plugga, sen typ lite skype pauser, men hur kul är det att läsa om på en skala?
aja, igår va jag iaf med agnes på stan, längesen sist, jag köpte en halsduk, mjukisbyxor och en tjock kofta typ, sen gick vi på uh, fikade och pratade typ två timmar.
sen idag hade jag uppkörningen, klarade det! va typ livrädd hela tin, men det va egentligen inte så svårt :)
och ikväll hade jag ridning med, eller aa, jag red knappt. va så sjukt taggad innan, va 100 på att jag skulle få kiamba, men sen när jag kom dit fick jag lusen, han och jag matchar verkligen inte. sen direkt när jag hade hoppat upp kände jag mig typ trött och slut på redan, men jag red på ett tag, tills jag inte kunde fokusera alls, vi hade cavaletti, men jag såg knappt bommarna, det ba typ snurra, så jag skritta ba runt hela lektionen.
antar att det va mensen som spöka, eftersom det har hänt förut, ba jag som bruka få så? bli yr osv?
aja, nu ska jag sova, så godnatt!



Kommentarer
Postat av: Sofiaaa

as nujs bild asså :D:D:D:D



SV: jooo självklart gullet :D!

2011-09-15 @ 20:22:03
URL: http://sofiawikman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback