städar datorn

sitter och rensar bort massa skit på datorn, tisse sa igår att han hade gjort det på therese dator och att den nu gick mke snabbare, så då tänkte jag också göra det, så kanske min dator slutar dö hela tiden, hoppashoppashoppas!

och juste, måste städa rummet nu också, mår typ illa här inne... sen måste jag städa mig själv också ehehe, näe men ska börja städa rummet nu medan massa program avinstalleras :)

ville ba att ni skulle få se hur skarpa och fina bilder vi får till när vi använder självutlösaren ;)



Kommentarer
Postat av: kattniss

hahaha fail vi är... ;) <3

2011-10-31 @ 15:48:59
Postat av: emma

HAHAHHAHAHAHAHAH finner inga oooooooooooord. Kattis i doggystyle på första bilden?????

2011-11-02 @ 17:01:38
URL: http://emmagrundins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback