sorry för att det blev långt, men ville ba ta igen lite

oj, ser att statistiken verkligen vare på topp dom senaste dagarna och jag har knappt bloggat! får typ skuldkänslor..
förlåt hörni! ska bli bättre, ba ni lovar att fortsätta titta in här!
aja, idag har faktiskt vare en rätt bra dag, rätt slappa lektioner och ma/no lektionen på slutet.. haha bästa på länge, när man sitter framför andré och kristian äre omöjligt att inte skratta! så roligt att sitta och lyssna när dom pratar! och sen tyck jag att måns kan sluta kludda på min grejer också..
haha aja, efter skolan for jag hem, hämta kameran, sen for jag till själevad igen och fotade massa med kattis vid bron. va meningen att det skulle va seriösa fina höstbilder, men det blev inte riktigt så.. haha.. ni får se dom sen när jag kollat igenom dom.
aja, sen har jag ätit och snart ska jag se film med mamma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback