snö, tack?

tjabba tjena igen, nicke & nilla nivet? ba jag som älskade dom när jag va liten?
haha aja, gick nyss hem från bussen i regnet, varför det aldrig va bra väder för? antingen får det va varmt igen, eller så får snön lov att komma, finns inge tråkigare än höst ju..
äh just ja, jag skulle ju försöka bli positiv, min ma/no-lärare klagade på att jag alltid va negativ och att jag skulle försöka bli mer positiv.. typ sant ju, fattar jag inte ett tal i matten på en gång får jag typ utbrott, kan typ börja gråta för att jag inte fattar hahaha. allt som är sämre än bra är världens undergång för mig, så jaa, jag måste bli positiv ;)
nu blire plugg!


två bilder jag tog en morgon genom fönstret, så himla fint när allt är vitt, men helst ska det ju va snö och inte frost..



Kommentarer
Postat av: agnes

sv; Men hur kul är det då? Du måste väl ändå erkänna att du inte heller tycker det är särskilt kul?

Nej, men tyck som du vill. Det var bara MIN åsikt.

2011-10-27 @ 19:18:27
URL: http://equiiss.blogg.se/
Postat av: sofia

sv: du som är snygg maliiiin! btw när skulle vi seees? :)

2011-10-27 @ 21:01:26
URL: http://flisanjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback