sammanfattning av helgen

juste, har inte berättat nåt om helgen, så ska göra det nu.

fredag: forever alone... hahah såg på "dont mess with the zohan" , en av dom roligaste filmerna jag sett helt klart!

lördag: for på halloween på stallet och skrämde småbarn, vart lite fail men,,, aja, en grym kväll vare iaf tack vare dom grymma människorna jag va med! skrattade hela kvällen, himla härligt gäng!

söndag: for på ku, måste ha vare en av dom bästa ku-gångerna. asså henric och jonathan, så sköna killar! haha det va så kul när henric drog igång med att ha lugna rummet med massage och allt!
sen vid tolv drog jag och kattis hem till henne och pratade massa och såg på sällskapsresan 2, sen sov jag där och kom hem för typ 2 timmar sen.

ikväll så ska nåra komma hem till mig och se på skräckfilm, ska se alla wrong turn, men jag har en känsla av att vi inte hinner se alla så aa vi ser väl ;)



Kommentarer
Postat av: sofia

sv; absolut!, jag kan då :)

2011-10-31 @ 13:56:19
URL: http://flisanjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback