my weekend

har inte hunnit skriva om helgen än.

fredag: fotade agnes, for hem, åt, cafeterian i stallet, hem, till agnes, rebecka kom, for till ica, köpte bj och dricka, for till agnes, tjocka och prata med kattis, agnes och rebecka till typ 3, va en as bra kväll kan jag lova!

lördag: sov till typ 12, åt frukost, såg på tv, satt vid datorn, såg på beverly hills, det jag gjorde hela kvällen såå.

söndag: vakna vid typ 12 igen, klev upp, såg på tv, klippte gräset, for till agnes och hämta kameran, fotat massa! sen nu ska jag kolla igenom alla bilderna på datorn, kanske börja redigera lite, sen ska jag äta och dra på ku, as längesen jag va där känns det som.
puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback