Gästblogg by ävääälina!

Hejsan, Evelina hääär! :D
Tänkte eftersom Malin aldrig bloggar och jag går in och tittar på hennes blogg varje dag, så tänkte jag, det är säkert fler som gör det och blir lika besviken varje gång! Så jag sa åt Malin att hon skulle blogga, men fan heller, hon är för lat! Men jag och Sofia ska till Malin om lite mer om en timme, så får skälla ut hon då :)
Nä, nog om det. Jag tänkte berätta om mig, och Malin! Jag är en femtonårig tjej som älskar att blogga, lyssna musik och ba hänga runt, ja nivet! Jag och Malin blev vänner på ett sjukt märkligt sätt, eller vi blev vänner genom att vara ovänner? Nä, jag kommer inte riktigt ihåg hur dedär starta! Sist jag träffa Malin var en evighet sedan, hon var ute i min stuga och jag tråka ut hon där. Haha, innan dess så påstår Malin att vi har träffats på stan två gånger, jag kommer tyvärr bara ihåg en, då köpte vi oss varsin liten kladdkaka och satt oss i en trappuppgång nånstans. HAHA! Vi träffades även änu en gång på nån konfa i somras. Annars har vi knappt träffas, men vi är även sjukt bra kompisar för de! Kan ju säga att jag och Malin har inte bästa taimingen när vi ska träffas, varje gång nån av oss kan kan inte den andra osv! Haha, aja, jag tycker om den tjejen iaf, hon är riktigt gó!
Vi ser väl om jag får lov att blogga åt Malin nån annan gång också, isofall hörs vi ;) Annars får ni gärna kika in på http://evestrandberg.blogg.se , min lilla blogg! Pusss
Tro inte att ni inte slipper undan en bild på mig också utan här kommer den:

AHAHHA, jag är bara för ego :)



Kommentarer
Postat av: malin

grym du är evelina! våran vänskap är lite annorlunda som sagt ja ;););)

jag kommer ihåg exakt hur vi blev kompisar, men det ska jag inte ta upp här ;)

tycker om dig med snygging, puss!

2011-10-04 @ 17:25:49
URL: http://nalmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback