bra dag ändå

har inte kunnat blogga nåt idag eftersom internet vare cp. men iaf så har jag ba suttit vid tvn hela dan och sett på plain jane, ganska grymt ändå, alla blir så sjukt fina efteråt!
aja, sen vid halv 6 drog jag till agnes och prata en massa med hon och lenore, sen drog vi på max, men såklart vare nå fel på lyxshake maskinen </3
då drog vi på hemmakväll och köpte ben & jerrys, efter det for vi till lenores mormor och pratade massa, tjockade i oss glass och pratade med random folk på skype hahah.
men hemfärden va inte så kul, blåste och regnade, såg inte ett skit, fick ba fokusera på dom vita strecken så att jag inte skulle köra av vägen.. va så sjukt rädd hela vägen! fick sakta av varje gång jag fick möta för man blev as bländad av att det blänkte från vattnet på vägen. men jag sa inget till agnes om att jag va rädd tills jag släppte av henne, ville ju inte panika upp henne så ;)

men glöm inte att ni är sjukt bra! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback