7 am, waking up in the morning, gotta be fresh, gotta go downstairs

håller på få nå fel på datorn nu, allt ba cepa sig hela tin..
aja, idag vaknade jag kvart över sju och va faktiskt riktigt pigg, klev upp vid halv 8, åt frukost, sen satte jag mig vid datorn tills nu typ, agnes kommer kvart över, så jag ska börja fixa mig nu, men jag ska ba typ sminka mig så det går fort vetni. 
idag annars så far jag till agnes efter skolan och fotar henne då istället, blir grymt det! fotar uppe på berget så jag hoppas det är löv kvar på träden så bilderna blir lite höstiga, vill ju ha bilder från alla årstider liksom.
aja, nu har jag inte tid att sitta här längre, så hare bra!

kom på att jag inte ens lagt in bilderna från när vi va på skeppsmaln, så dom kommer nog senare idag




Kommentarer
Postat av: Anonym

När börjar du skolan?

Själv börjar jag klockan 8 varje dag!

2011-10-14 @ 14:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback