yes, I'm alive

cp dålig jag är på blogga, och inte kommer det bli bättre heller på ett tag, för jag ska bort i helgen.
idag hade vi i alla fall pedagogisk (?) eftermiddag, så vi slutade 12, hur skönt på en skala?!
och nu ska jag sätta igång med att packa inför helgen, åker typ två imorgon så blir att ta ledigt slutet av dagen då, sen väntar en lång bussresa, vet ännu inte riktigt vart vi ska (det är ett "överraskningsläger" med ku, så vi får inte veta nåt om vart vi ska och va vi ska göra) men jag tror jag vet ändå, för att vissa människor skvallar ;)
och juste, har sovmorgon till halv tio imorgon också, så det är två kort-dagar i rad.. ibland älskar man livet!

I'm trying to be strong, but this strength I have is washing away



Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud vilken fin bild!

2011-11-10 @ 16:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback