yeesyees

igår va jag som sagt med lenore, först på stan, köpte en skjorta, en tshirt och torrschampo, sedan köpte vi även ballerina kladdkaka och drog hem till mig, åt mat och sen tjockade vi ballerina.. efter det satt vi på skype ett tag, tills typ halv tio när lenores föräldrar kom. då åkte jag med in till stan till andre och erika, där skulle jag och erika lana sims medan dom andre spela bilspel, men sims funkade inte, så vi satt mest och spela tetris (och ja, andre du sög), sen såg vi på dead silence också, va typ ba jag som va rädd.. haha, sen sov jag där och kom hem för typ en och en halv timme sen,
nu gör jag ingenting förutom att lyssna på musik typ, sen ikväll blire ridning, men efter det är jag öppen för förslag om va man kan hitta på?!




Kommentarer
Postat av: agnes

vara med mig?!

2011-11-02 @ 15:37:03
URL: http://equiiss.blogg.se/
Postat av: agnes

sv; kanske däääää. När rider dura?

2011-11-02 @ 16:35:14
URL: http://equiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback