googlebilder ♥

glömde berätta igår att jag va hemma och sjuk, skulle egentligen till skolan idag eftersom jag mådde bra igårkväll, men när jag vakna hade jag absolut ingen röst, men nu börjar den äntligen komma tillbaka, te ♥
annars så spenderar jag dagen med 90210, älskar programmet och ethan är så snygg! (ty med, men han gillar jag inte..)
om ni undrar så håller jag på att se om alla avsnitt, är inne på det sjunde nu på första säsongen, men började se igår, så jag är rätt stolt över mig själv, men jag vill så snabbt som möjligt komma fram till säsong 3 & 4 eftersom jag inte sett nåt av dom, that's why I watch the hole thing again.
men nu ska jag fortsätta med det, så vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback