TJOCKIS MALIN

Hej, LENORE HÄR IGEN VAAAAAAAAAA! Okej, jag har damp och malin är lat igen. Vi snacka på skype och skriver smådumma saker x) Haha roligt dock! Och jag behöver gå på toa kom jag på! Men nu ska jag iaf skriva lite om min dag idag! Såhär såg den ut: vakna - smsa malin - kliva upp - äta frukost - gå på toa - smsa malin - skype med malin - ta en chokladboll - skype med malin - och nu är vi där igen :b HAHA hon komma hata mig för att jag skriver detta, men hon är KÄR! :D SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GULLIGT att jag nästan dog :D Okej, hon kanske inte är kär men, hon gilla h*n iaf ;) Skriver h*n eftersom ni inte får veta om de är en tjej eller en kille HHAHAHHAHAHAHAHA! Förlåt malin, men man måste ju spicea upp livet ibland ;) SLUT FÖR MIG! Adjökens,

playingwithcrayons - Fotoblogg
hestflickan - Hästblogg

(FÖR ER SOM UNDRA SÅ SKÄMTA JAG BA FÖR DE MESTA I DETTA INLÄGG, HAR GRYMT TRÅKIGT!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback