skolan kan ju gå och dö.

åhhh va less jag blir, så sjukt förbannad på allt nu.. först och främst så äre skolan. nu äre här tredje dagen jag är hemma, så shit va jag ligger efter nu, när jag kommer tillbaka har jag två prov att göra, spanska och engelska, och engelska provet tar tre lektioner, sen har jag två so-hemprov, och problemet är att jag har inga grejer hemma så jag har inte kunnat träna eller jobba med nåt, känns ju bra..
sen så kunde jag inte somna om imorse heller, fast det är egentligen ba bra, så kan jag somna tidigare ikväll.
sen så har jag ont i halsen.
sen så finns det inget att se på tvn.
sen så kan jag inte se på 90210 för hemsidan funkar inte.
sen så lagga min dator jävel.
sen så har jag inget att göra då.
sen så vill jag ba skita i allt.
sen så bläääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Malin lugn, andas Malin, andas!! Det ordnar sig, ska du se;) och om det inte gör det ska jag stötta dig, det lovar jag:* så tat bara lugt!!;)<3

2011-11-16 @ 16:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback