pusspuss!

fick lust att blogga nu helt plötsligt, men tack ändå lenore! fast min kväll såg inte riktigt ut som hennes, för jag for ju som sagt till sofia vid halv sju, vi gjorde inte så mke.. haha satt mest och prata massa medan jag försökte ta kort på dom, gick inte så bra men aja..
sen såg vi film, evelina for precis innan den va slut, och shit va vi garva åt paus bilden från filmen.. hahah så fuuult!
sen såg vi klart filmen och jag for hem vid typ halv 11. sen har jag suttit på skype tills nu, måste sova eftersom jag tydligen ska till stan imorgon vid tolv redan (?) trodde jag skulle fara vid typ 7 men.. haha..
aja godnatt!



Kommentarer
Postat av: sofia

Pausbilden<3333 love at first sight ;)

2011-11-04 @ 03:53:09
URL: http://flisanjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback