ganska grymt ändå

nu har kattis och rebecka åkt hem, vi failade ganska bra med skräckfilmskvällen, eller aa, mest vare väl mitt fel.. haha
vi såg 1an av wrong turn filmerna, och den va egentligen varken läskig eller jätte äcklig, den va mest ba, jag vet inte, för mke? det va ba liksom så överdrivet på nå vis, jag typ skratta och blunda samtidigt.. haha aja, sen efter den så övertala jag dom att inte se 2an, så vi såg dont mess with the zohan, än fast jag såg den nyss, men ändå ;)
nu ska jag snart gå och lägga mig tror jag, för jag ska upp tidigt imorgon, eller aa typ 9 eller nå..

fick bli en snygg bild på rebecka sen 97ernas konfaläger :)



Kommentarer
Postat av: rebecka xD

ahhaha wh00t ,,, vars var de där? :o asså vilket rum´, och när? :o haha minns inte... :D

2011-11-02 @ 01:05:06
Postat av: samma som förra kommentaren xD

btw ganska awesome bild ändå.

förutom att mina händer skevar.. men w/e :):):)

2011-11-02 @ 01:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback