bästa brudarna

for som sagt till skolan idag, va rätt drygt, men ligger inte så värst efter och halsen blir ba bättre och bättre, det som va drygast va att gå till och från bussen, kunde knappt andas för halsen ba dog dåå :(
aja, nu ska jag snart äta, sen så ska jag dra och se breaking dawn med agnes och kattis, matilda skulle egentligen med också, men hon kunde inte, det sög juuuu, men vi ska se den sen med henne ;)
förresten, äre nån som ska på Kapten Röd på lördag på sliperiet? alla måste komma! annars blire inge kul, och jag och agnes kommer ju så att, det är väl ändå en riktigt bra anledning för att kommaaa?
hahah men nu ska jag fixa mig, så vi hörs!

så sjukt snygga vänner jag har!



Kommentarer
Postat av: agnes

aww, söt vi är ;) haha, nejmen du det kommer bli gött!

2011-11-17 @ 16:45:47
URL: http://equiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback