Agnes är bäst.

yesss, lovade ju agnes att jag skulle skriva ett långt inlägg till henne för att hon är bäst, visserligen är jag bättre, men va gör man inte för sina vänner? :')

så nu kör jag då:
Agnes, jag lärde känna dig i tvåan, och ja, vi har bråkat en hel del sen dess kan jag lova, skrattretande ändå haha..
och alla bråk har vare så idiotiska, sämst anledningar till dom helt enkelt, men vi har alltid löst dom.
och du har ändå alltid varit en vän som alltid funnits där när man verkligen behövt dig! 
du är en sjukt bra vän och vi tycker verkligen lika om mycket (vilket även kan va irriterande ibland och har startat en massa bråk.. hahahah)
men jag hoppas du vet hur underbar du är och hur mycket du betyder för mig! jag finns alltid för dig när du vill snacka, för duvet att vi väldigt ofta har vare i samma situationer och förstår varandra riktigt bra. 
nästan läskigt hur mycket du vet om mig egentligen, jag kan verkligen berätta allt för dig känns det som och jag hoppas du håller med om det, annars blire jobbigt för mig haha..
en sak som både är bra och dåligt också är att vi kan inte dölja saker för varandra, du ser på en gång om nåt är fel och tvärtom, det är skönt på ett vis, så behöver man inte låtsas för dig, för du fattar ändå, men det kan va lite jobbigt ändå haha, att man liksom inte kan ha nå hemligheter för dig ;)
det är så härligt också att vi behöver oftast inte säga så mycke, "blickar säger mer än tusen ord", ja det är sant har jag märkt, vi behöver oftast ba kolla på varann så har vi berättat hur mycket som helst. 
och agnes, jag har alltid roligt med dig! alla våra kvällar med popcorn, trocadero och film, eller bomb it! och alla dagar vi vare uppe på berget och tagit en massa failade bilder, ja jag skulle kunna sitta såhär i flera timmar och berätta om alla våra minnen, men det tänker jag inte göra ;)
du är verkligen grym agnes, kom ihåg det!

ehehhehe va ba tvungen att ta den här bilden, höll på dö av garv när vi såg bilen i bilden.. haha!



Kommentarer
Postat av: agnes tha beeeeeest

AW :D håller med dig, vi är som systrar. Ganska precis, typ våra bråk osv. och allt hah ;)

Tyck om dig meeee! <3

2011-11-10 @ 13:40:10
URL: http://equiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback