min klass? mogen? jomen vi säg så..

hej!
kom hem för typ en timme sen, grymt skönt att va hemma så tidigt på en onsdag! bruka ju ha konfa från 2 till 4 så :)
men idag iaf vare en rätt dryg dag, fast ändå inte på nå sätt? känns som vi aldrig har vanliga lektioner? fast det har vi typ men aa, jag vet inte, det är nå fel på mig..
sen på svenskan sista timmen.. aa, det enda jag kan säga är att min klass stannade vid typ 5års åldern..
hahah det va nån som hade glömt att spola på toan, sen vare nåra som hade sett det och det största samtalsämnet vi hade på lektionen va vem som hade vare där och hur stora bajskorvarna va.. mogen klass. :))
aja, vi hade ingen lärare så vi gick typ en kvart innan, sen gick jag och agnes hem, ganska värt ändå, sen när vi va hemma hos henne sa peter att han kunde skjutsa mig resten av vägen eftersom han ändå skulle hämta ellen :D
men aa, nu sitter jag här och ska snart packa, så vi hörs!
/m




härligt ändå ♥



Kommentarer
Postat av: rebecka

ASSÅ TA BORT BILDERNA PÅ MIG q?!! (¤)" #¤qv))&j#asptiogvkp¤¤yiop¤#yi&bs#p :(

tror största delen av klassen är mig (L)(L)(L)L(L()L(L)(L)L()(L)(L

2011-05-11 @ 18:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback