lägret va grymt, förut vädret..

jag gilla min tidsinställda inlägg ändå, haha skrek inget eftersom ledarna inte låg i samma hus..
men sängarna styrde vi såklart ihop!
aja, kunde inte blogga igår eftersom direkt när jag kom hem for vi till mormor, va ju lagomt trött när vi kom hem :o
sen vägrade huvevärken släppa med, så jag stannade hemma idag och äntligen har jag inte ont i huvet längre. men jag känner mig grymt fräsh nu också, har inte duschat sen lördagmorgon.. okej, inte så längesen men jag bruka ju duscha varje dag så, sen har jag typ legat i soffan/sängen hela dagen så..
näe, nu ska jag noppa mitt andra ögonbryn, sen duscha.
haha det gjorde så ont så jag gav upp efter att ha noppat ba ett ögonbryn, så typiskt mig..
/m



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback