en kväll i stan

kom hem från stan för typ 20 min sen kanske. har haft en bra kväll med trevligt folk, vi (jag och agnes) for då till sliperiet där vi träffa massa från skolan som vi sedan va med hela kvällen, sen typ gick vi ba runt hela kvällen, vi typ lyssna inte på när nån spela haha, sen efter ett tag gick vi på uh, sen tillbaka till sliperiet, sen till burger king sen satt vi kvar där tills det tillslut ba va jag och agnes kvar där inne haha (a'
aja, nu är jag grymt trött, så ska sova, sen får vi hoppas att jag kommer upp imorgon då jag tänker fara på tess och sofias konfa, lova jag inte komma ha nån skjuts.......
aja, isf får jag typ gå dit..
haha godnatt!

tog ba nån random bild från stan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback