är galet less på idioter.

fick en plötslig lust att blogga, kan bero på dagen vare riktigt kul egentligen.
johan, erik och henke, liksom va äre för fel på er ibland? hahah så grymt roliga ibland asså :))

erik: men om man är at-läkare får man ju ingen bra lön
johan: jo, det är det man får!
erik: johan, vem av oss har sett mest Scrubs?!

hahah höll på garva ihjäl mig, sen typ när dom gjorde charader på olika maträtter och sånt man ba, jaaa
en annan kul grej va när jag och matilda stog och prata sen hängde det ett ut typ ett band från hennes tröja..

matilda:
men fixa den!
jag: jaja.. *försöker fixa*
matilda: ären inne?
jag: nej, det går inte, den är för kort!

hahah säkert inge misstolk där heller...
aja, ikväll kommer sofia och jessica tror jag, så nu måste jag gå och städa, vi hörs!

bild från i somras.
vill ha tillbaks värmen och bruna ben ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback