värme och snö går inte ihop

shit vilka inlägg det blir nu.. haha vi får se om det håller sig ;)
men iaf så har jag precis kom ut ur duschen, tro det eller ej, men jag duschade i nästan kall vatten, det va såå skönt! det är ju nästan för varmt ute nu ju!
aja, när jag fotade och filmade andré blev det rätt bra bilder och filmer, ganska nöjd är jag faktiskt, ska kolla om han kan skicka några bilder till mig, använde ju hans kamera eftersom den är bättre ;)
isf kommer dom snart!

men skidturen med mamma va hemsk, varm och jobbig, det går verkligen inte att åka längskidor med solen i ryggen när det är så här varmt, man svettas ihjäl!
så jag håller mig nog inne resten av dagen ;)
haha, men vi hörs!


UPPDATE: min fotoblogg ryker, orkar inte ha den när den ändå ba dampar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback