KNSDIHUWJNHEROPJU248GKSJOHJHBJWEH

vafan äre för fel egentligen? va less jag blir på blogg.se.........
jag har ändrat om i min blogg, och i fotobloggen med, och medan jag håller på att redigera och trycker på förhandsgranska ser allt bra ut, sen trycker jag på spara stilmall och förhandsgranska igen, allt ser fortfarande bra ut, men sen när jag går in på min blogg genom att skriva in adressen så har inte nåt sparas iaf? bloggen ser likadan ut som innan?
jag går tillbaka till stilmallen och förhandsgranska och då ser det ut som det gjorde efter att jag redigerat?
jag fattar inte va jag ska göra, nån som har samma problem?
HJÄLP!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Nova

Jag har PRECIS likadant! vad ska jag göra, asså kolla in min blogg!

2011-07-13 @ 10:56:03
URL: http://novastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback