dagen + outfit

as chill dag idag :D
hade engelska & spanska på morgonen, sen drog jag och agnes till stan med kulturrådet, trodde att det skulle va tråkigt, men det va faktiskt okej.
och när vi fika haha, längesen jag skratta som då.
emelias glas hade en spricka så det läkte ut saft, sen tillslut vare saft över hela bordet.
sen lutade olivia bordet så att hon inte skulle få saft på sig och sa: men gud, vem äre som lyfter bordet? :o
hahaha, va så sjukt kul, och klistermärkena i bussen...
hahah, sen påväg hem så ba stanna bussen helt random, busschaffören klev upp och ba: jag ska ba kolla min post..
sen gick han ut och hämtade posten, sen gick han in igen och fortsatte köra man ba: vafaan? :p

haha aja, såhär såg jag ut idag :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback