hejhej :)

förlåt att jag inte bloggat men igår hade jag ganska fullt upp och internet va damp, vilket det är nu också... blir så irriterad, det tar as lång tid att komma in på en hemsida men när man väl är inne på den så äre inge segt alls med nåt? men så fort jag byter hemsida igen så tar det typ flera minuter, jag fattar inte? sen typ kan jag inte se statistiken heller.. 
aja, igår hade vi ju typ "lekdag" på skolan, så jag for iväg och fota agnes och piccabbo, tyck det gick rätt bra, fick många fina bilder :)
sen efter det for vi till skolan och kolla på 9:ornas revy, den va rent ut sagt as bra! så klockrent! helst när dom härma agnetha.. haha aja, sen efter det fick vi sluta. så jaa, nu har jag och agnes sommarlov! fattar ni hur skönt det är? :D
inte behöva kliva upp tidigt nå mer för den jävla skolan.
:)
grymt! men nu ska kanske tess komma snart, så det kanske är dags att klä på sig. haha.




Kommentarer
Postat av: vicky

SV; Vääääärsta cepe :o

2011-06-02 @ 23:59:30
URL: http://vwestin.blogg.se/
Postat av: elin - inspiration o random texter

sv; men vafan, för mig gåre inte O:



btw, kan inte publicera din kommentar, vill inte att mitt namn finns med i bloggen på något vis ;)

2011-06-03 @ 02:17:53
URL: http://onefootright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback