borta bra men hemma bäst

tjohej alla blekfisar! då va man hemma i sverige igen, såklart så möttes man av tio grader och regn nere vid arlanda och det har hållit i sig till idag med, men vad förväntar man sig egentligen av en sommar i sverige?
iaf så har jag gått och blive grek. fast näe. jag tycker typ inte att jag är så brun, fast jämför man med hur jag var innan har jag nog ändå blive neger, fast jag är rädd för att alla kommer va brunare än mig.. :(
aja, iaf så landade vi på arlanda igår 5 på morgonen, så den natten sov man inte mer än nån timme på planet, sen nån timme på väg hem i bilen, så inatt sov jag typ 11-12 timmar, sköööönt :)
men mer om va vi gjorde där osv skriver jag ikväll och en del bilder kommer då med, fast inte alla eftersom jag har typ 1500 stycken.. haha
men nu ska jag duscha och fixa mig, sen drar jag till kattis, så hejdå :)




Kommentarer
Postat av: emma

haha när ni va borta vare 38 grader i solen och 31 grader i skuggan.. älska sverige

2011-06-23 @ 20:06:58
URL: http://emmaagrundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback