bäst tjejorna

nu har jag kommit hem, eller egentligen för typ en halvtimme sen men ändå. iaf så for jag ju som sagt till stan med sofia, va där nån timme, köpte en tröja och ett linne (bilder kommer imorgon), sen GICK vi upp till örnexpo, det va jobbigt :(
haha sen så träffa vi agnes, matilda och filip (philip?) va med dom ett tag, sen vid fem drog jag och agnes ner till stan igen, köpte en fanta exotic ♥
efter det fick vi mat från subway av pappa, sen baka vi kladdkaka (hos mig) och så drog vi till kattis och va med henne och matilda, det va riktigt nice! :) (bilder från det kommer också imorgon)
där typ såg vi på film och tjocka oss, har ont i magen nu </3
men nu ska jag sova, så godnatt!

haha minns ni tjejer? åhh, minnen ♥
tyck om er nå sjukt mke ska ni veta!!





Kommentarer
Postat av: evelina

sv: jag veet ju de :(

2011-06-04 @ 00:29:32
URL: http://evestrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback