söt bild, jag vet

nu höjdes statistiken igen! hoppas det fortsätter såhär, ni måste bara bli bättre på att kommentera ;)
iaf så känner jag mig typ hemsk, jag har knappt börjat städa, jag har suttit och typ försökt flytta allt med blicken, men uppenbarligen funka det inte.. men nästan allt är bortplockad från skrivbordet iaf, och jag har kommit ihåg bloggen, så lite stolt är jag ändå :)
men nu tänker jag gå och lägga mig, är as trött, så kan jag kliva upp lite tidigare och städa och ändå ha hela dagen på mig att sola sen, hoppas ba det blir fint väder imorgon med! (:
men vi hörs imorgon,
godnatt!

haha sista dagen i rhodos, ellen är fotografen, hon lyckades verkligen ta en söt bild på oss ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback