roligt roligt

okej, jag erkänner, jag har inte börjat städa än haha, men det är så mke att jag vet inte vart jag ska börja, så jag har ba suttit och klickat runt på facebook och läst bloggar, men nu finns det inget att göra på datorn längre, så nu måste jag ta mig i kragen och börja städa! herregud, det här kommer ta hela natten om jag inte börjar snart..
önska mig lycka till! ;)

hahah herregud, nu kom min bror hem efter en körlektion,
filippa: fick du körkortet?
andre: ja, det är klart!
osv, hahahhaahah, sen fortsatte jag och andre driva med henne, så hon tror han har det, asså han har inte ens fyllt 18 än, det gör han om en månad.. filippa är så korkad :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback