min dag/kväll

då har man kommit hem från stan, köpte ett par jeans, örhängen, halsband, ringar och armband, känns grymt! gick också och kollade efter hårfärger eftersom jag bestämt mig för att tona mitt hår mörkare, trivs inte riktigt i den här färgen, tycker inte att jag passar i den.. men iaf så hade jag jätte problem, jag tyck alla ser så mörka ut, eller så äre ba blont, känns som det inte finns nåt lite mitt i mellan, så aa, jag köpte ingen idag, får se om jag hittar nån sen :)
bilder på det jag köpte iaf kommer senare, orkar inte knäppa nu, är typ trött, sen ska vi ha massa främmande ikväll med, känns as drygt.. aja, det blir nog bra, annars kommer jag hit och tröstar mig ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback